Royse

Obsługa inwestycji od koncepcji do wydania kluczy

Proces inwestycyjny jest skomplikowany i każdy jest inny, dlatego ciężko stworzyć idealną ofertę. Nasz zespół tworzy wiele osób z różnych branż, jesteśmy elastyczni i potrafimy dopasować się do projektu i oczekiwań klienta. Jeżeli jesteś rozwijającym się deweloperem i nie posiadasz swojego profesjonalnego działu marketingu i sprzedaży, jesteśmy w stanie go zastąpić.

Dzięki wspólnym działaniom mogą Państwo:

  • Prowadzić bezpiecznie inwestycje na zasadach nowej „Ustawy Deweloperskiej”,
  • Stworzyć markę jako deweloper, poprawić rozpoznawalność wśród klientów,
  • Zbudować zaufanie klientów do firmy w trudnych czasach,
  • Zwiększyć i usprawnić sprzedaż lokali,
  • Zaoszczędzić czas i nerwy poprzez zlecenie nam obsługi klienta,
  • Zwiększyć ilość prowadzonych inwestycji w jednym czasie,
  • Zmniejszyć koszty marketingu i sprzedaży, poprzez zdecydowanie się na jedną firmę,

Etap 1

Przygotowanie i weryfikacja inwestycji

Etap 2

Budowa i przygotowanie do sprzedaży

Etap 3

Marketing, sprzedaż i obsługa klienta

Etap 1

Przygotowanie i weryfikacja inwestycji

  • Analiza działki, ceny i jej potencjału, możliwości zabudowy oraz uzyskania najkorzystniejszego PUMu, 
  • Pomoc przy uzyskaniu pozwolenia na budowę,
  • Przygotowanie planu i harmonogramu sprzedaży lokali w inwestycji. Wszystkie działania opieramy o przepisy “Nowej Ustawy Deweloperskiej”
  • Przygotowanie ofert do sprzedaży, w tym dostosowanie standardu wykończenia do grupy docelowej, ustalenie cennika lokali, stworzenie karty lokali, wizualizacji inwestycji, innych materiałów marketingowych np. banerów, kampanii reklamowych czy stron internetowych.
  • Uruchomienie i prowadzenie działań marketingowo-sprzedażowych
Etap 2

Budowa i przygotowanie do sprzedaży

  • Organizacja biura sprzedaży np. na budowie, ustalenie procesów sprzedażowych i norm obsługi klienta. 
  • Przygotowanie prospektów informacyjnych i szkiców umów deweloperskich, zakładanie rachunków powierniczych – “Nowa Ustawa Deweloperska” dużo zmienia w tych zakresach
Etap 3 
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta
  • Bieżąca promocja inwestycji na portalach internetowych oraz rozpowszechnianie oferty
  • Obsługa klienta, wysyłanie i omawianie materiałów promocyjnych, wizyty na terenie budowy,
  • Negocjacje oraz podpisanie umowy rezerwacji, obsługa kredytowa klientów,
  • Organizacja procesu Zmian lokatorskich,
  • Utrzymywanie kontaktu z klientem, przygotowanie go do podpisania Umowy Deweloperskiej
  • Zebranie pełnej dokumentacji potrzebnej do umowy przenoszącej własność lokalu oraz koordynacja pracy z kancelarią notarialną. 
  • Stworzenie i realizacja procedury odbiorów lokali z nabywcami 
  • Cross selling, czyli przygotowanie ofert dodatkowych, np. usług wykańczania lokali pod klucz lub ofert pośrednictwa przy szukaniu najemcy wraz z zarządzaniem nieruchomością.
 

W trudnej sytuacji na rynku ciekawe materiały marketingowe, dobra obsługa klienta oraz aktywne poszukiwanie kupujących są kluczowe do rozwoju firm deweloperskich. Skorzystaj z naszego doświadczenia działamy na różnych płaszczyznach jednak zawsze wokół nieruchomości:

W naszym zespole są m.in. architekci z uprawnieniami,, marketingowcy, sprzedawcy, graficy i fotografowie. Mamy pełne zaplecze ludzi oraz wiedzę popartą doświadczeniem. 

Poznaj bliżej świat nieruchomości. Możesz dowiedzieć się co z cenami mieszkań. Jak czytać Księgę Wieczystą czy ile zapłacisz u notariusza. 

Jeżeli masz pytania zapraszamy do kontaktu.